My Story



Assalamualaikum.. Kenapa semua ni terjadi kat aku? Sekarang ni aku tersepit dengan 3 orang lelaki, kawan aku, senior aku & crush aku.. What must I do? Senior tu aku suka sejak orientasi lagi.. Crush aku sjak bulan 8.. And, kawan aku suka aku sejak.. Entahh.. What ust I do right now? Leave them? No way! Dorang baik sangat ngan aku :'( Argh.. Takkan lah aku nak lepaskan Crush aku sedangkan kami suka sama suka begitu jugak ngan Senior aku tu...Ohdamn! Kbai :3 

Ohgoch! Takkan la aku kena pilih salah sorang antara Crush & Senior -.- Or, aku tinggalkan kedua-duanya dan tunggu Jodoh yang betul? Aku tau, aku takperlu mencari orang untuk dibuat jodoh kerana ianya telah ditetapkan oleh Allah siapa jodoh untuk kita.. Tapi, I don't have any good reasons to leave them!  


Disclaimer ♥
Hye.. Izyan Batrisyia Here :') Do follow my blog!
Here my story :')

Menu ♥
Story Myself