My Story



Assalamualaikum!!!

Hmm, taktau nak mula dengan apa.. Yang penting, aku benci! Kenapa aku benci-benci ni? Nak tau? Hishh, tak payah la.. Tak penting pon... *Quackquackquack* Hehehe.. Okeylah.. Nak cerita.. First, pasal ADD.. 

Add: Kau tu baru je add aku, tapi, dah brani nak mintak number dri aku.. Ei, tolonglah.. Kau ingat number aku tu murah sangat sampai kau senangsenang je nak mintak number dari aku.. Double Hell to O ! Hello! Bikin panas syak kau nih.. Edehh, dahlah baru add, then, sombong! Der, dahla umo tak sama LEVEL ngn aku.. Wei, I still pelajar sekolah, kau tu apa.. Dah tua kot.. Kau ada otak kan? Lu pikiq la sendiri nah -.-

Then, pasal kejadian dipasar besar KK..

Tak tahu orang Filipina mana yang sesat.. Tibatiba, lalu tepi aku, cakap HYE -.- Hisyh, sedarla muka kau macam mana, kau orang mana, asal asul kau macamana -.- Depan mak aku lagi tuh.. Nasib mak aku tak perasan.. Bepencipi kapaupu sapangapat gipilapa! Beperapambupus kapau daparipi Sapabapah ni.. Hishhh -_-

Lastly, pasal ex-crush aku niyh..

Okey, budak ni semalam text aku : "Salam. Ehem." Then, aku tanya 2 kali: " Sapa ni?" Kali kedua aku tanya baru dia nk ckp sapa. Ish.. Omegad.. Rindu dia kot.. Rindu dia yang dulu.. Orang yg takboleh tgk AaronAziz yang berada dimejaku, orang yg takboleh berhenti menyakat, orang yg first antar surat then ckap: semoga cepat sembuh kaki tu, and orang yg mudah tersenyum :') Goch.. Telebih puji suda.. Mrah si tutt nnti.. Okey, smbung crita, aku pon tanya la dia, Knp xmsej tutt?? Dia ckp, "ni la SEBAB aku msej kaw. Nk sruh kau pjuk dia." The, aku pon tanya la, "Knp? Kau gduh ka sma dia?" Dia ckp, "mna ada".. Hish, pelik -.- Tyme tu, sakit gila hati.. *ish, knapa aku nak sakit hati pulak, dia bukan aku punya pon..* Hmm, tu je lah psal budak ni.. Malas nak cerita panjangpanjang.. 

Banyak kan? Benci gila kot! hisyhh -.- Tu je lah buad hari ni. Bye & wasslam :')

Disclaimer ♥
Hye.. Izyan Batrisyia Here :') Do follow my blog!
Here my story :')

Menu ♥
Story Myself