My Story



Hye.. Bermuka baru sudah blog sy :') Hehehe.. Tibatiba neh tadi mau guna Blogskin.. So, guna syak la.. Pening la sikit tadi sebab sudah lama inda guna blogskin.. Haduu ~ Sorry sangatsangat sebab blog ni takboleh tengok older post.. Tp, kamurang sudah baca older postnya kan? Hehehe... Hmm, sy rindu kawan sy di Terengganu ni.. Hope mereka inda lupakan saya.. Kalau boleh, saya nak cakap dekat mereka yang sayang sayang mereka. Saya nak mintak maaf jika saya adabuat salah dekat meraka selama 7 tahun kawan.. Biasalah kan.. Lumrah manusia.. Pernah buat salah dan silap.. Sorry, malas nak mention nama sebab tahu sendiri la kan :') Saya juga mau ucap terima kasih sangatsangat sbab sudi call saya haritu.. Time kamurang Hang.. Terharu sangat.. Nak nangis tapi takpelah.. Sebakk je.. Saya nak cakap yang saya rindu mereka.. Rindu sangat.. Nak jumpa mereka, tapi disebabkan tempat kami yang sangat jauh menghalang kami untuk bertemu antara satu sama lain.. That's all, bye :')

Disclaimer ♥
Hye.. Izyan Batrisyia Here :') Do follow my blog!
Here my story :')

Menu ♥
Story Myself